Studio TRICK

Kampanie e-mail

Kampanie e-mail

Oferujemy unikalne szablony e-mail, statystyki.

newsletter studiotrick

Prześlij znajomemu - umożliwia otwarcie specjalnego okna, dzięki któremu możemy polecić wiadomość znajomemu. Wysyłający otrzymuje w statystykach liczbę takich przekierowań.

Wyświetl tą wiadomość w przeglądarce - w razie problemów z wyświetleniem wiadomości w programie pocztowym, jest możliwość wyświetlenia jej w oknie przeglądarki, dzięki temu mamy pewność, że wiadomość zostanie odebrana przez wszystkich.

Spersonalizowana wysyłka - funkcja ta pozwala na spersonalizowanie wysyłek. Nie tylko pozwala na przywitanie każdego subskrybenta, ale dzięki tej funkcji jest możliwość kategoryzowania subskrybentów

Unikalny design - każdy klient dostaje od nas unikalny szablon, który nie został wcześniej przez nikogo wykorzystany.

Statystyki kampanii e-mail

Każda wysyłka zostaje podsumowana w statystykach jakie każdy klient otrzymuje lub może sprawdzić w systemie (w zależności czy jest to zaimplementowana usługa w serwisie internetowym czy jednorazowa wysyłka).

Statystyki te obejmują m.in.:

  1. Suma otwarć
  2. Suma kliknięć
  3. Adresy do których mail nie dotarł
  4. Adresy, które wypisały się z listy
  5. Ilość przesłanych dalej wiadomości

Projekt serwisu - Białe certyfikaty

biale certyfikaty

Białe Certyfikaty

Serwis poświęcony efektywności energetycznej

„Białe certyfikaty – efektywność energetyczna w energetyce i przemyśle” to tematyczny serwis internetowy redagowany przez zespół pracowników Zakładu Techniki Cieplnej, jednostki organizacyjnej firmy „ENERGOPOMIAR" Sp. z o.o. od 2010 roku. Serwis jest poświęcony szeroko rozumianej efektywności energetycznej w sektorze elektroenergetycznym oraz różnych branżach przemysłu. Mocną stroną serwisu jest doskonale dobrana domena.

Serwis pełni funkcje:

  • edukacyjną – misją założycieli serwisu było kształtowanie świadomości i poszerzanie wiedzy potencjalnych odbiorców przygotowywanej w momencie powstawania serwisu Ustawy o efektywności energetycznej na temat znaczenia optymalizacji procesów energetycznych i technologicznych, profesjonalnych audytów energetycznych oraz świadectw efektywności energetycznej, tzw. białych certyfikatów;
  • reklamową – dodatkowo serwis wspiera działalność prowadzoną przez Zakład Techniki Cieplnej, jednostkę organizacyjną firmy „ENERGOPOMIAR" Sp. z o.o., dotyczącą tematyki w nim prezentowanej oraz promuje Konferencję Zakładu Techniki Cieplnej, której jednym z głównych obszarów tematycznych jest efektywność energetyczna.

Serwis zyskuje na wiarygodności dzięki temu, że artykuły mają wartość przede wszystkim merytoryczną i są ukierunkowane na „dzielenie się” wiedzą, a nie sprzedaż usług właściciela serwisu. Autorami tekstów są specjaliści i inżynierzy, którzy na co dzień zajmują się pomiarami, audytami efektywności energetycznej i doradztwem – innymi słowy: praktycy.

Serwis zawiera Bazę Wiedzy, na którą składają się m.in. publikacje specjalistów Energopomiaru poświęcone tematyce efektywności energetycznej, które ukazały się w gazetach branżowych („Energetyka”, „Energetyka Cieplna i Zawodowa”, „Nowa Energia”, „Pompy Pompownie" i in.), a także referaty wygłoszone na konferencjach i sympozjach, informacje na temat finansowania przedsięwzięć proefektywnościowych oraz obowiązującego prawa.

Kilka razy w roku serwis wysyła do subskrybentów newsletter z ważnymi informacjami dotyczącymi efektywności. Dodatkową korzyścią dla subskrybentów jest dostęp do książek konferencyjnych w postaci e-book’ów.

Strona projektu

Opinia klienta

 

Silnik serwisu to zaawansowany system CRM, dzięki któremu możemy w łatwy sposób zarządzać całą zawartością serwisu i wysyłać newslettery. Redaktorzy posiadają pełny dostęp do statystyk odwiedzin serwisu czy otwarć newsletterów dzięki którym mają pełny wgląd w zainteresowanie użytkownika.
Katarzyna Lukoszek / Dyrektor ds. marketingu / „ENERGOPOMIAR" Sp. z o.o.
  • Strona firmowa (WWW)

    Komunikacja / Promocja / Budowa marki

    Strona internetowa

    Strona internetowa to jedno z podstawowych i zarazem najważniejszych narzędzi komunikacyjnych, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo (organizacja, urząd itd.). Stanowi źródło informacji dla otoczenia rynkowego i służy budowie marki. Tutaj zaczyna się również promocja firmy w Internecie. Grafika strony powinna być spójna z systemem identyfikacji wizualnej. Kluczem do sukcesu jest jej atrakcyjność wizualna, funkcjonalność i interaktywność.

    + CASE STUDY

  • Serwis internetowy

    PORTAL / WORTAL / E-SKLEP

    energopomiar www

    Serwis internetowy może być poświęcony jednemu tematowi (wortal tematyczny) lub wielu zagadnieniom, najczęściej w jakiś sposób powiązanym ze sobą. Najbardziej rozbudowaną formą serwisu jest wielotematyczny portal. Można w nim zaoferować użytkownikom wiele różnych funkcjonalności dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi webowych. Serwis internetowy może również pełnić funkcje sprzedażowe.

    Strona projektu Case study

  • Blog osobisty lub firmowy

    KOMUNIKACJA BARDZIEJ BEZPOŚREDNIA

    Labradoodle

    Blog osobisty daje pełne pole do podpisu osobom, które w sieci chcą bez ograniczeń wyrazić swoje zdanie, dzielić się swoją pasją, dokumentować ważne wydarzenia. Blog „prywatny” daje możliwość promowania marki osobistej. Podobne funkcje może spełniać blog firmowy, który skraca dystans między organizacją a jej odbiorcami (klientami). Blog może być elementem „platformy” komunikacyjnej, łączącej media społecznościowe takie jak Twitter, Facebook, Google+.

    Strona projektu

  • Interaktywne publikacje

    Elektroniczne wydawnictwa

    Studio Trick

    Wszelkie, tradycyjne publikacje można przygotować również w formie interaktywnych czasopism lub katalogów, których zawartość będzie przystosowana do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. Treści artykułów można wzbogacić o elementy multimedialne, które czytelnik może nie tylko biernie oglądać, ale również wpływać za pomocą gestów na sposób ich prezentacji.

    Pracujemy nad tym

  • E-book

    Flash / HTML / Wersja mobilna

    Studio Trick

    E-book stanowi atrakcyjne, uniwersalne narzędzie, które znajduje zastosowanie do książek, raportów, folderów firmowych, katalogów produktów itd. Jest wygodny do czytania, bez problemu można pobrać dokument w wersji offline lub pdf. E-book może stanowić wsparcie dla papierowych wersji publikacji (w Internecie lub na urządzeniach mobilnych) lub też być ich alternatywą.

    Przykładowy e-book

  • Pozycjonowanie

    SEO / SEM

    Pozycjonowanie

    Bądź
    widoczny

    Pozycjonowanie to jedna z najważniejszych form promocji w Internecie. O pozycjonowaniu należy pomyśleć już na etapie budowy strony lub serwisu internetowego – po to, aby były „przyjazne” / widoczne dla wyszukiwarek internetowych. Proces pozycjonowania strony rozpoczynamy od analizy konkurencji pod kątem wyników wyszukiwania. Kolejnym krokiem jest dobór optymalnych słów kluczowych.

  • Kampanie e-mail

    MAILING REKLAMOWY

    kampanie-email-studio-trick

    E-mail marketing to jedna z najtańszych form promocji internetowej. Przynosi efekty pod warunkiem odpowiedniego doboru grupy docelowej oraz przygotowania – zarówno pod względem treści, jak i strony wizualnej, takiej wiadomości (newslettera), która zachęci adresata do interakcji. Daje duże możliwości personalizacji.

    Przykładowa kampania

  • CAWI

    Computer-Assisted Web Interview

    Pozycjonowanie

    CAWI – to wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony www – metoda zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej [źródło: Wikipedia]. CAWI to metoda pozwalająca na prezentację treści multimedialnych. Do jej zalet zalicza się szybkość badania i niski koszt w porównaniu z metodami tradycyjnymi.

    System CAWI Formularz internetowy Interaktywny PDF

  • Prezentacje multimedialne

    Interaktywne prezentacje / Flash

    Kampanie e-mail

    Prezentacja multimedialna to nowoczesna, atrakcyjna wizualnie forma przedstawienia firmy, produktów i usług, czy też materiałów edukacyjnych i szkoleniowych, która oprócz przykuwających uwagę zdjęć i efektów wizualnych (animacji), może zawierać materiały filmowe i muzykę. Dobrze zrealizowana prezentacja powinna posiadać wygodną dla użytkownika, interaktywną nawigację. Prezentacje mogą być umieszczane w Internecie, dystrybuowane na pendrive’ach lub odtwarzane podczas wystaw targowych, konferencji i szkoleń.

    Flash

  • Infografiki

    Grafika informacyjna

    Infografika

    Grafika informacyjna polega na ciekawym, a zarazem czytelnym, przejrzystym i przystępnym dla odbiorcy wizualnym przedstawieniu danych i informacji. Zwykle składają się na nią wykresy, rysunki, przekroje, mapy. Infografiki stosowane są zarówno w Internecie, e-book’ach i prezentacjach multimedialnych, jak i tradycyjnych publikacjach (podręcznikach, katalogach, artykułach prasowych).

    Zobacz przykład

  • S
  • T
  • U
  • D
  • I
  • O
  • T
  • R
  • I
  • C
  • K

Internet i multimedia

Strony internetowe, blogi, pozycjonowanie, kampanie e-mail, e-book, interaktywne publikacje, cawi, prezentacje, infografiki

Przygotowane przez nas strony internetowe są funkcjonalne, a zarazem efektowne wizualne. Po uruchomieniu strony www klient otrzymuje wsparcie posprzedażowe. Polecamy również dodatkowe narzędzia do promocji serwisów internetowych takie jak: blogi, fanpage, formularze interaktywne, kampanie e-mail, pozycjonowanie, e-book’i i interaktywne publikacje, prezentacje multimedialne.

Co zyskujesz?

box trick

  • Identyfikacja wizualna

    logo / druki firmowe / księga znaku / foldery

    Identyfikacja wizualna

    Corporate identity (CI) to podstawowe narzędzie kreowania marki, na które składa się m.in. system identyfikacji wizualnej (SIW). SIW bazuje na znaku firmowym, czyli logo, kolorystyce, typografii. Księga znaku (lub księga identyfikacji wizualnej) może zawierać również podstawowe elementy identyfikacji, takie jak wizytówki, papier firmowy, koperty oraz wszelkie druki firmowe. Spójny, atrakcyjny w odbiorze SIW tworzy wizerunek marki, zwiększa jej rozpoznawalność, pozwala na wyróżnienie się wśród konkurencji.

    + Case study

  • Systemy wystawiennicze

    roll-up / baner / ścianka / stoisko reklamowe

    Systemy wystawiennicze

    Systemy wystawiennicze stosowane są podczas targów i konferencji. W zależności od specyfiki firmy i charakteru wydarzenia pozwalają na wyeksponowanie produktów i zachęcają do kontaktu z przedstawicielami firmy. W skład systemu mogą wchodzić ścianka promocyjna, roll-up’y, banery, stojaki na ulotki. Wykonujemy projekty graficzne elementów takiego systemu, zgodnie z zasadami firmowej identyfikacji wizualnej, a także koordynujemy kompleksowe zamówienia stoisk reklamowych.

    + CASE STUDY

  • Publikacje

    broszury / książki / magazyny

    Publikacje

    Wykonujemy projekty książek, czasopism, magazynów wewnętrznych i innych publikacji. W formie książki mogą być opracowane np. materiały konferencyjne lub szkoleniowe. Oprócz wykonania projektu graficznego i przygotowania do druku oferujemy usługi poligraficzne, w tym doradztwo w doborze parametrów druku. Książka, gazeta lub dowolna broszura przygotowana przez Studio Trick może mieć formę e-booka, który pozwala na publikację on- i offline.

    CASE STUDY +

  • Gadżety reklamowe

    gadżety reklamowe / upominki biznesowe

    Gadzety

    Oferujemy pełny zakres produktów reklamowych – zarówno drobnych gadżetów, jak i ekskluzywnych upominków. Doradzamy również w ich doborze np. odpowiednio do wydarzenia, podczas którego będzie dystrybuowany, grupy odbiorców itd. Współpracujemy ze sprawdzonymi, zaufanymi dostawcami, którzy zapewniają szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach. Zwracamy szczególną uwagę na jakość produktów.

  • Reklamy

    reklama prasowa / ogłoszenia / plakaty / ulotki

    Plakaty

    Wykonujemy projekty graficzne reklam i ogłoszeń prasowych, plakatów, ulotek, tablic reklamowych, także dla przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy europejskich lub środków krajowych. Reklamy dla projektów współfinansowanych muszą być zgodne z księgą znaku i wytycznymi dotyczącymi promocji dla danego programu pomocowego (np. zawierać obowiązkowe logotypy programu, uwzględniać wielkość tablic itp.).

  • S
  • T
  • U
  • D
  • I
  • O

Reklama i promocja

Identyfikacja wizualna, publikacje, reklama prasowa, systemy wystawiennicze, gadżety i promocja

Do każdego projektu podchodzimy kompleksowo. Do zadanych przez klienta celów dobieramy właściwe narzędzia, proponujemy optymalne rozwiązania. Pomagamy w budowie silnej marki. Przygotowujemy materiały reklamowe tak, by budziły zainteresowanie i zaufanie, a jednocześnie na długo zapadały w pamięć odbiorcy. Systemy identyfikacji wizualnej przygotowywane przez nasz zespół pomagają wyróżnić się wśród konkurencji.

Co zyskujesz?

coffe classic studio trick

Więcej artykułów…

Podkategorie