Studio TRICK

  • Strona firmowa (WWW)

    Komunikacja / Promocja / Budowa marki

    Strona internetowa

    Strona internetowa to jedno z podstawowych i zarazem najważniejszych narzędzi komunikacyjnych, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo (organizacja, urząd itd.). Stanowi źródło informacji dla otoczenia rynkowego i służy budowie marki. Tutaj zaczyna się również promocja firmy w Internecie. Grafika strony powinna być spójna z systemem identyfikacji wizualnej. Kluczem do sukcesu jest jej atrakcyjność wizualna, funkcjonalność i interaktywność.

    + CASE STUDY

  • Serwis internetowy

    PORTAL / WORTAL / E-SKLEP

    energopomiar www

    Serwis internetowy może być poświęcony jednemu tematowi (wortal tematyczny) lub wielu zagadnieniom, najczęściej w jakiś sposób powiązanym ze sobą. Najbardziej rozbudowaną formą serwisu jest wielotematyczny portal. Można w nim zaoferować użytkownikom wiele różnych funkcjonalności dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi webowych. Serwis internetowy może również pełnić funkcje sprzedażowe.

    Strona projektu Case study

  • Blog osobisty lub firmowy

    KOMUNIKACJA BARDZIEJ BEZPOŚREDNIA

    Labradoodle

    Blog osobisty daje pełne pole do podpisu osobom, które w sieci chcą bez ograniczeń wyrazić swoje zdanie, dzielić się swoją pasją, dokumentować ważne wydarzenia. Blog „prywatny” daje możliwość promowania marki osobistej. Podobne funkcje może spełniać blog firmowy, który skraca dystans między organizacją a jej odbiorcami (klientami). Blog może być elementem „platformy” komunikacyjnej, łączącej media społecznościowe takie jak Twitter, Facebook, Google+.

    Strona projektu

  • Interaktywne publikacje

    Elektroniczne wydawnictwa

    Studio Trick

    Wszelkie, tradycyjne publikacje można przygotować również w formie interaktywnych czasopism lub katalogów, których zawartość będzie przystosowana do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. Treści artykułów można wzbogacić o elementy multimedialne, które czytelnik może nie tylko biernie oglądać, ale również wpływać za pomocą gestów na sposób ich prezentacji.

    Pracujemy nad tym

  • E-book

    Flash / HTML / Wersja mobilna

    Studio Trick

    E-book stanowi atrakcyjne, uniwersalne narzędzie, które znajduje zastosowanie do książek, raportów, folderów firmowych, katalogów produktów itd. Jest wygodny do czytania, bez problemu można pobrać dokument w wersji offline lub pdf. E-book może stanowić wsparcie dla papierowych wersji publikacji (w Internecie lub na urządzeniach mobilnych) lub też być ich alternatywą.

    Przykładowy e-book

  • Pozycjonowanie

    SEO / SEM

    Pozycjonowanie

    Bądź
    widoczny

    Pozycjonowanie to jedna z najważniejszych form promocji w Internecie. O pozycjonowaniu należy pomyśleć już na etapie budowy strony lub serwisu internetowego – po to, aby były „przyjazne” / widoczne dla wyszukiwarek internetowych. Proces pozycjonowania strony rozpoczynamy od analizy konkurencji pod kątem wyników wyszukiwania. Kolejnym krokiem jest dobór optymalnych słów kluczowych.

  • Kampanie e-mail

    MAILING REKLAMOWY

    kampanie-email-studio-trick

    E-mail marketing to jedna z najtańszych form promocji internetowej. Przynosi efekty pod warunkiem odpowiedniego doboru grupy docelowej oraz przygotowania – zarówno pod względem treści, jak i strony wizualnej, takiej wiadomości (newslettera), która zachęci adresata do interakcji. Daje duże możliwości personalizacji.

    Przykładowa kampania

  • CAWI

    Computer-Assisted Web Interview

    Pozycjonowanie

    CAWI – to wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony www – metoda zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej [źródło: Wikipedia]. CAWI to metoda pozwalająca na prezentację treści multimedialnych. Do jej zalet zalicza się szybkość badania i niski koszt w porównaniu z metodami tradycyjnymi.

    System CAWI Formularz internetowy Interaktywny PDF

  • Prezentacje multimedialne

    Interaktywne prezentacje / Flash

    Kampanie e-mail

    Prezentacja multimedialna to nowoczesna, atrakcyjna wizualnie forma przedstawienia firmy, produktów i usług, czy też materiałów edukacyjnych i szkoleniowych, która oprócz przykuwających uwagę zdjęć i efektów wizualnych (animacji), może zawierać materiały filmowe i muzykę. Dobrze zrealizowana prezentacja powinna posiadać wygodną dla użytkownika, interaktywną nawigację. Prezentacje mogą być umieszczane w Internecie, dystrybuowane na pendrive’ach lub odtwarzane podczas wystaw targowych, konferencji i szkoleń.

    Flash

  • Infografiki

    Grafika informacyjna

    Infografika

    Grafika informacyjna polega na ciekawym, a zarazem czytelnym, przejrzystym i przystępnym dla odbiorcy wizualnym przedstawieniu danych i informacji. Zwykle składają się na nią wykresy, rysunki, przekroje, mapy. Infografiki stosowane są zarówno w Internecie, e-book’ach i prezentacjach multimedialnych, jak i tradycyjnych publikacjach (podręcznikach, katalogach, artykułach prasowych).

    Zobacz przykład

  • S
  • T
  • U
  • D
  • I
  • O
  • T
  • R
  • I
  • C
  • K

Internet i multimedia

Strony internetowe, blogi, pozycjonowanie, kampanie e-mail, e-book, interaktywne publikacje, cawi, prezentacje, infografiki

Przygotowane przez nas strony internetowe są funkcjonalne, a zarazem efektowne wizualne. Po uruchomieniu strony www klient otrzymuje wsparcie posprzedażowe. Polecamy również dodatkowe narzędzia do promocji serwisów internetowych takie jak: blogi, fanpage, formularze interaktywne, kampanie e-mail, pozycjonowanie, e-book’i i interaktywne publikacje, prezentacje multimedialne.

Co zyskujesz?

box trick

Sample image

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do nas lub zadzwoń 697 989 072