Studio TRICK

biale certyfikaty

Białe Certyfikaty

Serwis poświęcony efektywności energetycznej

„Białe certyfikaty – efektywność energetyczna w energetyce i przemyśle” to tematyczny serwis internetowy redagowany przez zespół pracowników Zakładu Techniki Cieplnej, jednostki organizacyjnej firmy „ENERGOPOMIAR" Sp. z o.o. od 2010 roku. Serwis jest poświęcony szeroko rozumianej efektywności energetycznej w sektorze elektroenergetycznym oraz różnych branżach przemysłu. Mocną stroną serwisu jest doskonale dobrana domena.

Serwis pełni funkcje:

  • edukacyjną – misją założycieli serwisu było kształtowanie świadomości i poszerzanie wiedzy potencjalnych odbiorców przygotowywanej w momencie powstawania serwisu Ustawy o efektywności energetycznej na temat znaczenia optymalizacji procesów energetycznych i technologicznych, profesjonalnych audytów energetycznych oraz świadectw efektywności energetycznej, tzw. białych certyfikatów;
  • reklamową – dodatkowo serwis wspiera działalność prowadzoną przez Zakład Techniki Cieplnej, jednostkę organizacyjną firmy „ENERGOPOMIAR" Sp. z o.o., dotyczącą tematyki w nim prezentowanej oraz promuje Konferencję Zakładu Techniki Cieplnej, której jednym z głównych obszarów tematycznych jest efektywność energetyczna.

Serwis zyskuje na wiarygodności dzięki temu, że artykuły mają wartość przede wszystkim merytoryczną i są ukierunkowane na „dzielenie się” wiedzą, a nie sprzedaż usług właściciela serwisu. Autorami tekstów są specjaliści i inżynierzy, którzy na co dzień zajmują się pomiarami, audytami efektywności energetycznej i doradztwem – innymi słowy: praktycy.

Serwis zawiera Bazę Wiedzy, na którą składają się m.in. publikacje specjalistów Energopomiaru poświęcone tematyce efektywności energetycznej, które ukazały się w gazetach branżowych („Energetyka”, „Energetyka Cieplna i Zawodowa”, „Nowa Energia”, „Pompy Pompownie" i in.), a także referaty wygłoszone na konferencjach i sympozjach, informacje na temat finansowania przedsięwzięć proefektywnościowych oraz obowiązującego prawa.

Kilka razy w roku serwis wysyła do subskrybentów newsletter z ważnymi informacjami dotyczącymi efektywności. Dodatkową korzyścią dla subskrybentów jest dostęp do książek konferencyjnych w postaci e-book’ów.

Strona projektu

Opinia klienta

 

Silnik serwisu to zaawansowany system CRM, dzięki któremu możemy w łatwy sposób zarządzać całą zawartością serwisu i wysyłać newslettery. Redaktorzy posiadają pełny dostęp do statystyk odwiedzin serwisu czy otwarć newsletterów dzięki którym mają pełny wgląd w zainteresowanie użytkownika.
Katarzyna Lukoszek / Dyrektor ds. marketingu / „ENERGOPOMIAR" Sp. z o.o.

Sample image

hey@trick.studio

logo wypelnijpl studiotrick

Popularne teraz: Badania CAWI.